| #1 | 12/05-26 17:56 |
|---|---|
|
Jørgen Brandt-Larsen Administrator
Indlæg: 113
|
Radio- og elektronikklubben i Silkeborg byder igen velkommen til marked på parkerings pladsen foran klubben i Them den 14/5-2026. Salget åbner kl. 10:00, så alle stande skal være på plads indenda. Du kan komme til fra kl. 8:00.
Stadepladser koster kr. 100,- pr. stk. En stadeplads passer lige til en normal trailer eller 1-2 borde. Du skal selv sørge for borde og eventuel ly for vejrliget. Tilmelding er ikke nødvendig. Kaffen er klar fra morgenstunden og senere tænder vi op i grillen. Alt til klubvenlige priser. |
| #2 | 12/05-26 17:56 |
|---|---|
|
Jørgen Brandt-Larsen Administrator
Indlæg: 113
|
|
| #3 | 12/05-26 20:28 |
|---|---|
|
Bent 3bd Jorgensen
Indlæg: 71
|
Svar til #1:
Glæder mig til, igen, at finde et eller andet, jeg ikke vidste jeg manglede. Samt, ikke mindst, det gode selskab.. 73 3bd/bent |