Brugtgrej.dk
Forside  |   Ny annonce  |   Forum  |   Nyhedsmails  |   Om brugtgrej  |   Kontakt Brugtgrej
85 online brugere
3037 online annoncer
SælgesKøbes

OZ7SAC i Silkeborg holder marked


#1  12/05-26 17:56
Jørgen Brandt-Larsen
Administrator

Indlæg: 113
Radio- og elektronikklubben i Silkeborg byder igen velkommen til marked på parkerings pladsen foran klubben i Them den 14/5-2026. Salget åbner kl. 10:00, så alle stande skal være på plads indenda. Du kan komme til fra kl. 8:00.
Stadepladser koster kr. 100,- pr. stk. En stadeplads passer lige til en normal trailer eller 1-2
borde. Du skal selv sørge for borde og eventuel ly for vejrliget.
Tilmelding er ikke nødvendig.
Kaffen er klar fra morgenstunden og senere tænder vi op i grillen. Alt til klubvenlige priser.

#2  12/05-26 17:56
Jørgen Brandt-Larsen
Administrator

Indlæg: 113

#3  12/05-26 20:28
Bent 3bd Jorgensen
Indlæg: 71
Svar til #1:
Glæder mig til, igen, at finde et eller andet, jeg ikke vidste jeg manglede.
Samt, ikke mindst, det gode selskab..
73 3bd/bent