Brugtgrej.dk
Forside  |   Ny annonce  |   Forum  |   Nyhedsmails  |   Om brugtgrej  |   Kontakt Brugtgrej
81 online brugere
3037 online annoncer
SælgesKøbes

Misbrug af call


#1  15/05-26 17:16
Michael jensen
Indlæg: 715
Mit call bliver misbrugt på DMR.
Er der andre der oplever det ?

----------
Takker

#2  16/05-26 15:30
Hans
Indlæg: 547
Svar til #1:

Det sker af og til. Men heldigvis sjældent

Måske fejl,indtast af ID.

Måske som at genere bruger

Husker lidt tilbage på,et søster forum hvor en bruger blev generet meget

Men han har været stille længe

#3  16/05-26 15:33
Hauge
Indlæg: 281
Svar til #1:
Det er heldigvis ikke noget jeg oplever.
Men her på det sidste har der været en masse tomme indtastninger og støj på 238, enten en form for test, fejl eller chikane. Der bliver ikke sagt noget. Og der bliver tastet mange gange. Det har typisk været på repeatere fra det sydlige sjælland har jeg kunne konstatere på ipsc2.

----------
...
Hauge
Walkie call: JH47 / 47JH

#4  04/06-26 15:26
Jonparus
Indlæg: 1
Svar til #3:
Jeg har også bemærket, at der har været flere tomme udsendelser på det seneste. Det skyldes muligvis fejl på enkelte relæstationer eller problemer med brugernes udstyr. Gad vide, om andre oplever det samme på relæstationerne i Sydsjælland?

#5  04/06-26 16:19
ozomc

Indlæg: 172
Svar til #4:
:-(
(