| #1 | 30/05-26 15:47 |
|---|---|
|
Palle, OZ1KFC, Fyn
Indlæg: 304
|
Hvad med EDR Esbjerg Ham day - er det en "saga blot" eller... Man hører eller læser ikke rigtig noget om det.. måske jeg kigger de forkerte steder..... og forrige år var det godt nok en trist omgang, og det har ellers været rigtig godt før i tidem...... Palle, OZ 1 KFC
---------- Palle, OZ1KFC, QTH: Søndersø ..Har MobilePay.. Redigeret 30/05-26 15:48
|
| #2 | 30/05-26 18:01 |
|---|---|
|
Allan Thorsen ( OZ1IOM )
Indlæg: 187
|
Svar til #1:
Det har været slået op på div. Facebook grupper og på vores hjemmeside. Det er lørdag d: 06/06-2026. Alle er MEGET velkommen til at besøge os. Vi glæder os til at se jer. P.V.A OZ5ESB OZ1IOM Allan |
| #3 | 31/05-26 07:55 |
|---|---|
|
Jørgen OZ0J
Indlæg: 726
|
Svar til #1:
Det har stået i EDRs kalender i hvert fald siden december 2025, link https://www.edr.dk/kalender-full/ Og det har været nævnt i EDR posten siden december 2025 - hver måned !! EDR-posten kan hentes her: https://medlem.edr.dk/oz-paa-pdf--edr-posten/edr -posten/2026 Du kan også abonnere på EDR-posten, så får du den hver med på e-mail. Der udsendes i øvrigt en kalenderoversigt hver måned til bl.a. EDRs lokalafdelinger. Er du medlem af en lokalafdeling, så hør dem, hvorfor medlemmerne ikke får besked. Direkte link til Esbjergs HAMDAY: https://oz5esb.dk/hamday/ Det er ikke alt, der kommer på brugtgrejs forum. ---------- Jørgen, OZ0J |
| #4 | 31/05-26 09:45 |
|---|---|
|
Palle, OZ1KFC, Fyn
Indlæg: 304
|
Svar til #3:
Takker Så kan jeg godt ta' turen derover... Palle ---------- Palle, OZ1KFC, QTH: Søndersø ..Har MobilePay.. |
| #5 | 07/06-26 06:53 |
|---|---|
|
Jørgen OZ0J
Indlæg: 726
|
Tak for en hyggelig dag i det vestjyske. Vejret var med jer, og pølserne var gode.
Næste år er der også grundlovstaler - lovet af OZ1CWP, Bjarne :-) ---------- Jørgen, OZ0J |